Orka's

De eerste stappen in de wereld van zeilen!

Practische informatie

• Leeftijd : 10 – 12 jaar
  • Opkomst moment : Zaterdag 09:30 – 12:30
  • Contributie & zomerkamp : €298,- p/j
  • Bijkomende kosten : geen
  • Teamleider : Janneke Meijer
  • Contact : orkaleidingolav@outlook.com

Waar de Dolfijnen kanoën en de Zeeverkenners zelfstandig in een lelievlet zeilen gaan de Orka’s met hun staf het water op om wegwijs te worden in de wereld van zeilen. Aan boord van de lelievlet worden alle aspecten van het zeilen ontdekt zoals het roer en het zeil houden, roeien, wrikken, aanleggen, knopen leggen en nog veel meer! Hiernaast kunnen we natuurlijk altijd een gaatje vinden om een rondje te varen op de motorboot en om te zwemmen.

In de wintermaanden onderhouden wij onze eigen boten op één van de onderkomens. We wisselen hier het verfen van de boten en het lakken van het houtwerk af met spelletjes en pepernootwedstrijden.

Net zoals Zeeverkenners gaan Orka’s naar de zeilwedstrijden in de regio, op zomerkamp, pooltocht en nog veel meer leuke evenementen! Zo maak je een vliegende start richting je Zeeverkennerstijd.

Ja ik kom een keer kijken!

Lijkt het je leuk om eens langs te komen? Neem dan direct contact op met de teamleider. Om een afspraak te maken kunt u ons mailen.
Het emailadres staat op deze pagina vermeld onder het kopje “Praktische informatie”.