Jaarlijkse kerstbomen verkoop

Kerstbomen verkoop 2024!

Inmiddels is het een vaste traditie…De verkoop van Kerstbomen door Scouting Olav!

Vanaf een nog te bepalen datum voor 2024 starten we met de verkoop van Kerstbomen op ons onderkomen ’t Dek in Naarden-Vesting. Volledig bemant door vrijwilligers verkopen wij elk jaar Kerstbomen.

De opbrengst van de verkoop komt ten goede aan de kas van de vereniging. Hierdoor worden vele activiteiten door het jaar heen mogelijk gemaakt voor alle speltakken!

Waarom is dit zo belangrijk:
Bij scouting werken kinderen altijd samen met andere kinderen. Ze proberen problemen op te lossen en gaan uitdagingen aan in de natuur. Ze zijn sociaal én cognitief bezig. Zo doen ze sociale en emotionele vaardigheden op.

Mede met uw bijdrage worden vele activiteiten en fantastische ervaringen mogelijk gemaakt voor onze leden!

Graag tot ziens tussen de Kerstbomen!

Volg ons op Facebook / Instagram

Openingstijden 2024

Dag Datum Tijdstip
Nog bekend niet bekend

Verkoopadres

De verkoop is op ons scouting onderkomen Het Dek.
Het adres is Vestingwerken1-01, 1411 WC Naarden

Onze verkoop locatie op Google maps

U kunt ons telefonisch bereiken via het volgende
nummer: 06-25094557 (Margreet Ligthart)
Of per mail door op de onderstaande email link te klikken

kerstbomen@scouting-olav.nl

160-200 cm: € 49
200-250 cm: € 59

Losse Nobilis takken

Prachtige losse takken van de nobele spar, ideaal als versiering
750 gram: € 3

Houten kerstboomkruizen

Door de leden zelf gemaakte kruizen.
Per stuk: € 5

Kerstboom in 5 seconden rechtop!

Ook dit jaar hebben wij weer de Easyfix standaard en gatenboor. Met deze gatenboor kunnen wij onder in de stam een gat boren welke precies op de pin op de kerstboomstandaard gedraaid kan worden. Onder in de kerstboomstandaard zit een waterbak waardoor de boom zijn naalden langer vast kan houden.

Easyfix standaard:
- Mini Light (groen) tot 150cm: €12,50
- Junior Light (groen) tot 175cm: €15,00
- Classic (groen) tot 250cm: €27,50
- Maxi (groen) tot 300cm: €37,50

De Easyfix standaard draai je eenvoudig op de boom nadat we een gat in de stam boren. We hebben daarvoor een speciaal apparaat waarmee we kunnen zorgen dat de boom goed rechtstaat. Dit YouTube filmpje laat goed zien hoe het werkt.

De kerstboom geurt lekker. De nobele spar heeft dicht op elkaar geplaatste takken tot aan de top. Daardoor is er minder ruimte voor versieringen. De naalden zijn blauwgroen en zacht en vallen niet snel uit.

client

De boom geurt niet, behalve als je de naalden aanraakt. Groot voordeel is dat de naalden bijna niet uitvallen en niet prikken. De Nordmann is vaak wat breder dan de andere soorten. De Nordmann heeft mooie brede takken.

client

Laat je boom een dag acclimatiseren in de garage of afgesloten ruimte. Zet de boom niet te dicht bij een kachel en geef indien mogelijk water, zo’n halve tot een liter water per dag.