Scouting Olav werd op 11 februari 2021 opgeschrikt door een verschrikkelijke brand, waarbij het clubhuis verloren ging. De bouw verloopt voorspoedig, 26 februari wordt het dak afgemonteerd. 8 juni wordt het pand feestelijk geopend!

Voor het buiten terrein zijn we op zoek naar:
• 100 M2 betonklinkers
• 18 stuks (Stelcon) beton platen(2x2)
• Straatmakers

Voor het interieur zijn we op zoek naar:
• Bar
• Barkrukken
• Barinventaris
• Tafels
• Stoelen
• kapstokken

Kunt u ons helpen aan bovenstaande? Bel dan 0610377986.

Containers voor afvoer bouwafval

Naar verwachting zullen er ongeveer 10 containers met bouwafval afgevoerd moeten worden tijdens de bouw. Er wordt gebruikgemaakt van 6m3 of 10m3 containers. Vooralsnog is het gebruik van de containers meegenomen in de prijs van de bouwaannemer. Echter, wanneer de containers zelf regelen, is er reductie in de prijs mogelijk. Het is niet mogelijk om de spullen zelf (als particulier) weg te brengen naar het GAD. Het gaat nl. om bedrijfsafval, de GAD zal dit afval niet aannemen. Bouwafval zal wel, zo veel als mogelijk, gescheiden worden.

Containers voor afvoer bouwafval

Plaatmateriaal

Voor de betimmering van de binnenwanden zal gebruikgemaakt worden van Underlayment plaatmateriaal. Het gaat in eerste instantie om “Underlayment 18mm Elliottis 244x122 mes en groef”. Er kan hier ook van afgeweken worden echter dat is alleen mogelijk bij voldoende aanbod. Wij gaan dat dan toepassen in één ruimte.

Plaatmateriaal

Wandtegels voor keuken

De wanden van de keuken worden voorzien van wandtegels. Hiervoor is zo’n 50m2 nodig. Wij zijn op zoek naar restpartijen van een lichte wandtegel met een afmeting van ongeveer 15 x 20 cm van een niet effen kleur. (bijvoorbeeld met een marmerlook). Natuurlijk is, in overleg met het bouwteam, hier van af te wijken. Ter indicatie onderstaande foto.

Wandtegels voor keuken

Wandtegels voor toilet

Ook de wanden van het toilet worden voorzien van wandtegels. Hiervoor is zo’n 55 m2 nodig. Wij zijn op zoek naar restpartijen van een lichte wandtegel met een afmeting van ongeveer 20 x 25 cm van een niet effen kleur. (bijvoorbeeld met een marmerlook). Natuurlijk is, in overleg met het bouwteam, hier vanaf te wijken. Ter indicatie onderstaande foto.

Wandtegels voor toilet

Gipsplaten

Voor de afwerking van enkele wanden en plafonds zal gebruikgemaakt gaan worden van gipsplaten. Wij voorzien dat wij het beste uitkomen met platen van 3600x600x12,5 of 2500x600x12,5. Het zou kunnen zijn dat achter de gipsplaten nog 12mm OSB verwerkt gaat worden bij toepassing van gipsplaten in wanden. In een later stadium zal hier meer over bekend worden.

Gipsplaten

Overige materialen

Voor de bevestiging van eerder genoemde materialen zijn wij ook op zoek naar spaanplaat- en gipsplaatschroeven in diverse afmetingen. Daarnaast kunnen we ook tegellijm, acrylaatkit, gips- en voegenvuller (afwerking van gipsplaten) gebruiken.