Beste leden, ouders/verzorgers, oud-leden en andere geïnteresseerden,

Nu het Wiggershuis is gesaneerd en het terrein bijna is schoongemaakt kunnen er binnenkort weer opkomsten worden georganiseerd. Hiervoor hebben we nog wel het een en ander nodig.

Om op een goede en veilige manier door te gaan hebben we bijvoorbeeld elektra en een tijdelijke sanitaire voorziening nodig. We zijn daarom nu hard op zoek naar mensen in het netwerk van de Olav die ons kunnen helpen. Het uitgangspunt is dat we tijdelijke faciliteiten realiseren waar we ten minste een jaar lang gebruik van kunnen maken. Het grootste deel van het onderhoud aan de lelievletten kan in 2021-2022 op de Loods worden gedaan.

Hieronder is een lijst met benodigdheden, materialen en andere zaken die we graag op korte termijn willen realiseren.

• Een tijdelijke sanitaire voorziening met WC, gelegenheid om handen te wassen en een (kleine) afwas te doen.
  • Een tijdelijke ruimte (portacabin) om beschut en verwarmd binnen te kunnen zitten en zeilen te laten drogen.
  • Ruimte om nieuwe (gekregen en gekochte) materialen op te slaan op het terrein (zoals bijvoorbeeld een zeecontainer).
  • Meubilair voor de binnenruimte zoals tafels en stoelen.

Kunt u ons helpen aan een van de zaken op deze lijst? Of kent u iemand die ons zou kunnen helpen? Neem dan contact met ons op via info@scouting-olav.nl U kunt ook altijd contact met ons opnemen als u andere suggesties, tips of vragen heeft.

Met vriendelijke groet namens het bestuur van de vereniging en stichting.

Wouter de Vos, Jeroen Bolweg en Martijn van der Vliet