Beste leden, ouders en oud-leden,

Het is feest, want we hebben een nieuw Wiggershuis en dat gaan we samen vieren!

Op 11 februari 2021 is het oude Wiggershuis afgebrand. Het oude clubhuis was helaas niet meer te redden, maar dankzij de enorme inzet van onze jeugdleden, leiding, bestuursleden, ouders, overige vrijwilligers en niet te vergeten de bijdragen van vele sponsoren hebben we nu een nieuw Wiggershuis!

We hopen alle jeugdleden samen met hun ouders, broertjes, zusjes en zoveel mogelijk oud-leden te verwelkomen op zaterdag 8 juni.

Het programma voor deze dag is:
13:00 Start opkomst
13:30 Opstellen alle speltakken
14:00 Officiële opening Wiggershuis
14:15 Rondleiding Wiggershuis voor belangstellenden

14:15 Openingsfestival voor Bevers, Dolfijnen en Zeeverkenners met allerlei leuke activiteiten zoals een springkussen, speurtocht, kampvuur met marshmallows en knopen leggen
16:45 Groepsfoto
17:00 Einde officiële opkomst speltakken

17:00 Openingsborrel bij het kampvuur met alle jeugdleden, oud-leden en ouders
18:00 Gezamenlijke maaltijd met alle jeugdleden, oud-leden en ouders
20:00 Feestavond

Er zijn geen kosten verbonden aan de opening en het avondeten voor de jeugdleden en hun ouders. Wel zijn de drankjes voor eigen rekening.

Hier kan je je aanmelden voor de opening, dan kunnen we rekening houden met je komst. Voor leden is het niet nodig om zich aan te melden.

We hopen jullie allemaal te zien op 8 juni! Voor iedereen die de bouw van het Wiggershuis wil terugzien en de laatste loodjes wil volgen, heeft Marc Wennink een tweetal fotoalbums gemaakt:

Hieronder een greep uit deze albums

Fotoalbum: 2024 - Opbouw