CANCELING 2.0 VlaggetjesJubileumsDagWeekend zaterdag 12 en zondag 13 juni 2021

Beste padjakkers van Bevers, Orca’s, Dolfijnen, Zeeverkenners, Wilde Vaart, Loodsen, 23+ en natuurlijk ouders/verzorgers,

Door de verwoesting van het Wiggershuis, inventaris, drie stuks WV-boten, masten, zeilen van een deel van de vloot, al het lesmateriaal van Vaarschool Seal en óók de onzekerheden door het Coronavirus, hebben wij (wederom) besloten de VlaggetjesJubileumsDag ter ere van “75 (-6)-jaar Scouting Olav Naarden” te cancelen, maar:

“Wat in het vat zit, verzuurd niet” & “Uitstel is géén Afstel”!!!!!!

Voor ons, net als voor jullie, is deze situatie bijzonder, nieuw en onzeker, waardoor een nieuwe VlaggetjesJubileumsDagWeekend-datum prikken niet kan, maar wij zetten alle schouders eronder voor een pracht festijn met blije gezichten, complete vloot en herrezen clubhuis.

Op de website van Scouting Olav Naarden www.scouting-olav.nl en via de leiding zal indien nodig nieuwe informatie gegeven worden en staat informatie over onze Go-fund-me, donatiepagina

Wij hopen je/jullie snel weer te begroeten en mocht je vragen/opmerkingen hebben: olav75jaar@scouting-olav.nl of mail/bel/whatsapp de leiding van de speltak.

Saluut, groet en sterkte gewenst in deze rare tijd, namens VlaggetjesJubileumsDagWeekend-organisatoren,

Jeroen Bolweg (namens Stichting en ouders)
Adriaan Smal (namens ouders)
Maarten Wolfs (fondsenwerver Stichting en namens ouders)