De laatste 2 maanden hebben we volop genoten het einde van het vaarseizoen. De regionale zeilwedstrijden in september waren anders dan anders, voorzichtig slepen naar het Stichtse strand in dichte mis om daar roei/wrik wedstrijden te doen in het zonnetje. Helaas bleef de dag dit jaar zonder wind.

De laatste zeilopkomsten hebben we helaas vaak nat doorgemaakt maar gelukkig kwam er ook wat wind bij kijken. We hebben onder andere geblinddoekt geroeid tussen de eilanden van de schelp, wedstrijd om de schelp gevaren en als laatste de boten via Muiden naar de Loods omgevaren.

De eerste stap van het winteronderhoud is gezet, alle boten zijn afgetuigd en de Loods is weer gevuld met de eerste vletten. We kijken uit naar de gezellige dagen tussen de kerstbomen op het Dek en het roeien voor de Sint bij zijn aankomst in Naarden Vesting.