Dolfijnen

De allerleukste speltak die er is!

Practische informatie

• Leeftijd : 7 - 11 jaar
  • Opkomst moment : Zaterdag 10:00 - 12:00
  • Contributie & zomerkamp : €248,- p/j
  • Teamleider : David van der Linden
  • Contact : dolfijnen@scouting-olav.nl

Bij de Dolfijnen (stiekem de allerleukste speltak die er is) maak je op jonge leeftijd kennis met samenwerken, nieuwe vrienden maken en je verantwoordelijkheden nemen. Dit doen wij óp en rond het water. Waar we in de zomer de Naarden vesting onveilig maken met onze kano’s, zijn we in de winter te vinden op het Hamerfort. Hier bouwen we de vetste hutten, spelen we veel verschillende spelletjes én (als het mee zit) schaatsen we een rondje om het fort. ‘De Dolfijnen’ is een hele open en gezellige speltak, waar we altijd openstaan voor nieuwe leden. Ben jij nou nieuwsgierig geworden en kom je graag een keertje met ons hutten bouwen of een ochtendje mee kanoën? Dan ben jij meer dan welkom! Je kan ons altijd berichten en/of vragen stellen op bovenstaand mailadres.

Tot zaterdag!

Ja ik kom een keer kijken!

Lijkt het je leuk om eens langs te komen? Neem dan direct contact op met de teamleider. Om een afspraak te maken kunt u ons mailen.
Het emailadres staat op deze pagina vermeld onder het kopje “Praktische informatie”.